betegesh kukája

az egyelőre-oldal.

kupi

Mondd meg nekem

betegesh@gmail.com

2009.07.05. 21:44 betegesh_

BONG!*

Címkék: video koncert mjuzik rza

Áááá, nem lehet leírni. A effin' livin' legend.. Bobby himself, the Great Mind. Kurvajó volt a RZA-koncert, gondolom nem is kell említenem, de inkább írok róla picit bővebben, és akkor az emlékek is letisztulnak. Merhogy kicsit bezöldültek még ott a helyszínen a benyomások.

A show eleje, ahogy indult, és ennyit tudtam csak felvenni, de nem sajnos, mert egyszerűen nem bírtam lenyomni a stoppot. Á, gondoltam vedd amíg tudod, aztán annyi, ennyi lesz meg, a többi úgyis mindfuck élőben. (Érdekes ám, ha van nálam rögzítőeszköz - fényképező, kamera, telefon, akármi -, és előttem a látvány, de nem azt figyelem 100 %-ig, hanem hogy ne basszam el a képet/felvételt. És ez akkor addíg megy, míg jó nem lesz.. 1 képpel tíz percig is képes vagyok szarakodni, így könnyen elképzelhető, meddig nem kap teljes figyelmet tőlem egy-egy mozzanat.. na ez a sajna.

"Turn the music up! Turn the music up!" - na az már ő, de csak 2 perc körül érkezik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szemetesh.blog.hu/api/trackback/id/tr971228546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása